- збирання даних про можливі інциденти на базі систем Incident Response Platform або Incident Management Platform – єдине вікно для обробки інцидентів;
- оркестрування – спільна робота різних застосунків та сервісів за рахунок інтеграції (наприклад, за допомогою АРІ);
- автоматизація аналізу інцидентів відповідно до playbook для збагачення інцидентів, перевірки файлів тощо;
- система реагування – запуск механізмів реагування, необхідних для усунення загроз відповідно до playbook.
Результат:
- стандартизація процесів оброблення сповіщень та інцидентів;
- стандартизація процесів розслідування і реагування;
- зменшення часу реакції;
- збільшення кількості оброблених інцидентів;
- швидка адаптація нових співробітників – аналітиків SOC;
- розвантаження кібераналітиків від виконання рутинних операцій та формування звітів.
Наші партнери: Splunk | Demisto | FortiSOAR
Бандлується із SIEM
Отримайте консультацію щодо технологій SOC:
+38 044 538 00 45;
infosec@octava.ua